تاریخ یوونتوس آرشیو خبر ها
خوابیده در آب نمكی با طعم تلخ!

خوابیده در آب نمكی با طعم تلخ!

 

خبرهای خوبی در خانه به گوش او نمی‌رسد. در روزهایی كه بیانكونری تلاش می‌كند تا تیم را طبق خواسته مائوریتسیو ساری تقویت و بازسازی كند به برخی از بازیكنان مجالی برای هماهنگ‌ شدن با یووه داده نمی‌شود؛ آنها چاره‌ای ندارند كه از بانوی‌پیر جدا شوند و مسیر ورزشی‌شان را چه به صورت موقت و چه برای همیشه در نقطه‌ای دیگر از سر بگیرند. یكی از این بازیكنان، ماتیا پرین دروازه‌بان خوب یوونتوس در فصل گذشته است.

 

الساندرو لوچی مدیر برنامه‌های پرین با اشاره به نامعلوم بودن آینده پرین، از بررسی شرایط و تلاش برای ریكاوری پس از عمل جراحی از سوی موكلش خبر داده است:

 

تحمیل كردن خود به تیم خوشایند و باب طبع هیچ بازیكنی نیست؛ وقتی جایی در پروژه‌ و برنامه‌های یك مربی نداشته باشی دیگر فرقی نمی‌كند كه نامت چه باشد: گونزالو هیگواین و یا حتی ماتیا پرین. هر چند ماتیا با امیدهای فراوان رهسپار تورین شد اما اوضاع آنطور كه او می‌خواست پیش نرفت و نمایش‌های او در دروازه یووه هرگز نتوانست آن حاشیه اطمینانی كه باشگاه به دنبال آن بود را ایجاد كند. با این حال انتخاب یك باشگاه مناسب می‌تواند بار دیگر ماتیا را به مسیر رو به پیشرفتی كه تا چند ماه پیش در آن قرار داشت، باز گرداند.

 

اگر چه بازیكنی مثل لئوناردو اسپیناتزولا با پیشرفت و رقمی قابل‌قبول خانه را ترك كرد اما به نظر می‌رسد اوضاع برای پرین اینگونه رقم نخورد. اما چاره‌ای نیست؛ می‌توان مثل استفانو استورارو كه تابستان گذشته با یك لبخند و تقدیم بهترین آرزوها به یووه عازم باشگاهی دیگر شد، تورین را ترك كرد یا با لكه‌ای كوچك از یك دلگیری با بیانكونری وداع كرد. حضور در یوونتوس همانقدر كه برای بسیاری از بازیكنان یك جهش به حساب می‌آید اما برای برخی دیگر نیز می‌تواند گامی رو به عقب در دوران فوتبالی‌شان به حساب بیاید.

 

 

TMW با اشاره به عدم توافق میان مسئولان فیورنتینا با بارتومی درانگوفسکی سنگربان 21 ساله‌شان كه فصل گذشته به صورت قرضی در امپولی حضور داشت از نزدیك‌تر شدن پرین به این باشگاه خبر داده است. سنگربان لهستانی ویولا كه پیشنهادی خوب از لیگ برتر انگلستان و باشگاه ساوتهمپتون و بورنموث به دستش رسیده به زودی با رقمی در دود 15 میلیون یورو به یكی از این دو تیم خواهد پیوست و همین مسئله باعث شده تا روكو كومیسو با انتقال پرین به فلوارنس یكی از گلرهای خوب فوتبال ایتالیا را برای تیم تازه خریده‌اش دست و پا كند. 
از سوی دیگر با آنكه پی‌اس‌جی بعد از خاطره خوش سالواتوره سیریگو بی‌‎میل نیست تا جانلوئیجی دوناروما را به پاریس بیاورد هنوز موفق به رضایت روسونری برای كاهش مبلغ مورد نظر آنها نشده است. میلان نیز در صورت تحقق این انتقال با قطعیت بر جایگزینی ماتیا پرین به جای دوناروما تأكید دارد.
مشتریان پرین اما تنها از فوتبال ایتالیا نیستند؛ Sky Sport نیز به علاقه‌مندی پورتو پرتغال اشاره كرده و با اشاره به مشكلاتی كه اخیراً برای ایكر كاسیاس پیش آمده، از تمایل آبی و سفید‌ها برای جایگزینی پرین با دروازه‌بان نامدار اسپانیایی‌شان خبر داده است. در عین حال شنیده‌های خبرنگار اسكای از چشم داشت بنفیكا به گزینه باشگاه رقیبش نیز خبر داده و خاطرنشان كرده شاید سرنوشت پرین در سرزمینِ كریستیانو رونالدو رقم بخورد.
در هزارتوی سردرگمی پرین برای فصل بعد، روزنامه ‌ La Repubblica نیز مقصد این سنگربان اهل شهر لاتینا در غرب ایتالیا كه تا چند ماه دیگر وارد 27 سالگی خواهد شد را باشگاه رم می‌داند. این روزنامه چاپ رم با اشاره به آغاز مذاكرات جالوروسی با رابین اولسن و آنتونیو میرانته، جدایی حداقل یكی از این دو دروازه‌بان از جمع رمی‌ها را عاملی برای حضور ماتیا پرین در این باشگاه عنوان كرده است.

 

 

چه خوب، چه بد تراژدی برای پرین اتفاق افتاده و او در فهرست خروجی‌های یووه قرار گرفته است. یووه برای ورود به مذاكره برای او حاضر نیست به مبلغی كمتر از 15 میلیون یورو بیاندیشد و ماتیا نیز كه در حال گذراندن دوران نقاهت پس از مصدومیت و عمل جراحی‌اش در كلینیك پزشكی باشگاه است، هنوز واكنشی در قبال آینده‌اش نشان نداده است. او در حالیكه این روزها شاهد حضور بازیكنان جدید در كلینیك باشگاه یووه برای انجام تست‌های پزشكی است، خاطرات تابستان گذشته و رویاهایی كه تقدیر راهی به تحقق‌شان نجست را مرور می‌كند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: